Wizerunek miasta

Kim jesteśmy

 

Jesteśmy praktykami, mamy doświadczenie i wiedzę w sprawach wizerunku.

Jan Tyliszczak

Jan Tyliszczak
dziennikarz, politolog, medioznawca

Wizerunkiem firm i marek, systemami identyfikacji wizualnej, zarządzaniem wizerunkiem miast i miejsc zajmuje się od przeszło dwudziestu lat. Autor i współautor kilkudziesięciu projektów wizerunkowych a także programu edukacyjnego dla samorządów na temat zarządzania wizerunkiem miast i regionów. Autor publikacji na temat strategii wizerunkowej miast min w „Marketing w praktyce”, „Gazeta Samorządu i Administracji”, „Visual Communication”.

„Korzystny wizerunek miasta to nie przypadek a efekt działań celowych. Starania, o taki właśnie wizerunek, wymagają odrębnego projektu i odpowiednich ku temu środków. Powinny być one przygotowane z perspektywy postrzegania tego wizerunku jako celu marketingowego miasta.”

 

 

Andrzej-Ludwik Włoszczyński

Andrzej-Ludwik Włoszczyński
projektant, grafik, doradca komunikacji wizualnej

Od ponad trzydziestu lat zajmuje się zawodowo projektowaniem wizualnej strony wizerunku firm i miast: od logo, logotypów, herbów, piktogramów, po opracowania systemów identyfikacji wizualnej, corporate identity. Brał udział w projektach strategii wizerunkowych Ustki, Elbląga, powiatu Nyskiego, strategii turystycznej Ziemi Kłodzkiej. Portfolio e-alw.com

Autor projektu koncepcyjnego kształtu polskiego godła narodowego i jego Księgi Znaku, stworzonych w ramach autorskiego projektu Orli Dom.
Publikuje materiały na temat logo i wizerunku w prasie fachowej oraz prowadzi stronę alw.pl o projektowaniu logo i szeroko pojętym wizerunku firm i miast. Autor dwu książek „projekt Orli Dom” (ebook) i  „Po co Ci logo?” (ebook i wydanie papierowe).

„Wizerunek to dużo więcej niż tylko logo promocyjne. O sukcesie wizerunkowym decyduje nie tyle budżet co dobry pomysł, sprawna organizacja i praca wielu osób.”

alw@e-alw.com, tel. +48 602 229 544

Udostępnij!